torstai 1. toukokuuta 2014

Hevostelua ja vappuja ;)

Heii! Ajattelin nyt taas tehä tälläsen postauksen ;)
Eli olin viikko sitten keskiviikkona kaverin ratsastustuntia kattomassa ja sain Josefinan järkkärillä kuvailla ;) Eli näitä kuvia joita laitan niin ne ovat sitten josefinan kuvia :)
Hänkin on bloggari joten käykää ihmeessä kurkkaamassa! :) Linkki: http://joskunstoori.blogspot.fi/
Eli siis tässä niitä kuvia :))






Viikko on mennyt oikein nopeasti ja tänään kavereiden kanssa olin ulkona ja oli oikein mukavaa ;-)
Ihanaa kun lomakin vihdoin alkoi ja ei tarvitse mennä kahteen päivään kouluun  ja sitten onkin jo viikonloppu <3 Vappu on nyt ollut aika rauhallinen enkä mitään erikoista ole tehnyt. Kesää odotellessa :))

Ehkä ensi viikolla meen taas kuvailemaan keskiviikon tunnille ;)
Ja alotan myös tiistaina ratsastuksen pitkästä aikaa! <3 Saa päästä taas hevosen selkään :) Oikeastaan oon tainnut jo ikävöidä sitä pomputtavaa ravia ja hurmaavaa laukkaa... Ja tietenkin esteitä! <3

Mutta ei mulla tainut muuta olla ;) Hyvää kesän odotusta ja vappuja kaikille! <3

- Nanna 

2 kommenttia:

  1. Bongasin tän blogisi askista, mutta siis, meetkö sille 16-17 tunnille (Tapiolaan?) ja muakin saa toki kuvata torstaisin 19-20 ;) jos siis tekee mieli ja ilmoittaa etukäteen että olisi tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa juu :) Juu olen menossa ;) Ja okei ilmottelen jos olen tulossa ;-)

      Poista